Prestalo fungovat pripojeni k inetu

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Úterý Květen 23 07:56:25 CEST 2000

Vraník Petr wrote:

> Dobry den,
>
> prestalo mi fungovat pripojeni k inetu pres pppd.
> Resp pripojim se, dostanu pridelenou IP a muzu pingnout
> na pridelenou IP, na vzdalenou IP ISP a to je tak vsechno,
> co muzu. ping kamkoli jinam je neuspesny. V messages jsou
> hlasky, ze nemuze nahrat modul ppp-compress-21,
> ppp-compress-24 a ppp-compress-26. Co to znamena?

V /etc/conf.modules byste mel mit nasledujici radky:
alias ppp-compress-21 bsd_comp
alias ppp-compress-24 ppp_deflate
alias ppp-compress-26 ppp_deflate

Jinak si myslim ze problem by mohl byt v routovaci tabulce. Pokud
napriklad aktivujete sitovou kartu a zapnete defaultni routovani smerem
do jejiho subnetu, tak po startu pppd uz se defaultni routa nezmeni,
takze ji musite rucne odstranit a zavest routu k providerovi (ovsem
protoze je IP providera dynamicke, tak routa vypada pokazde jinak. tomu
se muzete vyhnout, kdyz nejprve zrusite default routu do LAN, a pak
teprve pustite pppd, ktery nastavi novou defaultni routu automaticky na
dynam.ip providera, ale prave jen kdyz uz defaultni routa neexistuje).

--
Milos Prudek