Problem s podsietou

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Květen 23 09:31:08 CEST 2000

> Tu su tie vypisy. Asi si myslite, ze som uplne sprosty, ale navadi. To si
> niekedy myslim aj ja.

To si nemyslim. Len sa mi zda ze ste sa tomu malo venovali.
Mate RH6.2 kde su urcite zmeny oproti ostatnym redhatom.
A bohuzial ziadny 6.2 nemam, takze mozno Vam niekto z pritomnych poradi,
kde je este zakopany pes. (mozno sysctl)

Z toho vypisu som zistil, ze mate pekne porozhadzovanu siet a jeden
interface Vam neroutuje.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }