login a nohup

Úterý Květen 23 11:09:04 CEST 2000

On Tue, 23 May 2000, Mila Kuchta wrote:

> Muze mi nekdo vysvetlit, proc /bin/login v RH 6.1 provadi po autentifikaci
> fork + exec, misto standardniho exec

Aby mohl provest uklid (pam_close_session() a spol.) pote, co seance
skonci.

> a proc nohup neprovadi setpgrp a pokud ano proc mi proces jim spusteny
> nechce prejit na init.

setpgrp() nejspis neprovadi z toho duvodu, ze je to shellovy skript. :)
Pokud to postradate, pak tam jeste spustte program setsid, ktery sice
vola setsid(), ale vysledek je podobny.

A co se tyce toho "prechodu pod init"...to se stane, ale az puvodni predek
zahyne.