reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 23 12:16:19 CEST 2000

On Tue, May 23, 2000 at 12:00:43PM +0200, Ondrej Sury wrote:

> Vy asi nevite jak funguje funkce crypt(), co?  Prvni dve pismenka
> z hesla jsou takzvany salt, pomoci ktereho se meni klic, kterym se
> zakoduje.  Tudiz, kdyz na dvou ruznych pocitacich zakodujete
> retezec pomoci stejneho saltu, tak vysledny retezec je stejny.
> viz man 3 crypt a zdrojaky.

OOPS, omlouvam se ... Priznavam, ze konkretne crypt() jsem nestudoval,
reakce opravim a poslu "zaplatu" ...

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //