MAC adresa

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Květen 23 12:23:46 CEST 2000

> A proc by to melo byt nespolehlive?

nespolahlive na 2.2 nie je riesenie s arpom ale riesenie cez ip neigh
ktoreho niektore features su nie celkom alebo vobec implementovane v 2.2
jadrach

> Ja (a nejenom ja, ale cely Strahov)
> pouziva osvedcenou kombinaci ipchains a "manualne" nastavene zaznamy v
> arp tabulce (viz. -s u arp).

neviem aka je ta kombinacia a neviem ako sa da inac ako cez
iproute (ip neigh) docielit aby arpove zaznamy neexpirovali a preroutovali
(prebridgeovali) sa len tie MAC adresy ktore su povolene
co ale neznamena ze to nejde
dost casto pouzivam delostrelectvo na lesne mravce ;) takze ma prosim
poucte

dzony

PS apropos problem ma ktory som odpovedal je pravdepodobne vhodne riesit
cez tc vzhladom na moznost pouzivania niekolko vrstiev filtrovania