The Linux Modem-HOWTO v cestine?

Robert Vojta penguin na clark.cz
Úterý Květen 23 13:20:22 CEST 2000

Zdravim,
  kdysi drive jsem na necem takovem chtel pracovat na nejakem serveru, kde
se budou shromazdovat prekladatelske stranky, ... Z casovych duvodu jsem to
nedelal a zacal to a myslim i dodelal do nejake prijatelne podoby Vlada Michl
(teda myslim, ze to byl on, pokud ne tak mne prosim opravte). Nevim jestli je
tam podpora na HOWTO, ... ale zkuste se tam podivat nebo ho kontaktovat.

  http://www.penguin.cz/preklady-cs/

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

 Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO)                           \)/ .-.
                                                             /,(o,o)