Problem s podsietou - vyriesene

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Úterý Květen 23 14:18:36 CEST 2000

-----Původní zpráva-----
Od: Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 23. máj 2000 14:37
Předmět: Re: Problem s podsietou - vyriesene

>Mozno by sa stacilo zamysliet, preco to tak musi byt a ci by sa to nejak
>nedalo spravit lepsie. A podla mna by to urcite slo. Uz aspon to, ze na
>jeden intefejs hodim viacero aliasov a uz som usetril sietovku a pripadne
>aj jeden comp. Samozrejme ratam s tym, ze je tam rovnaky typ
>siete(koax,UTP)

Ved nevravim, ze to nejde. Len to nejde hned teraz. Mozno cez prazdniny sa
nieco urobi, ale to routovanie musime urobit teraz za takeho stavu siete,
aky je. Aspon docasne.

Vy,

>Z mojich tvrdeni plynie to, ze ked chcete nieco robit dobre, najprv tomu
>musite rozumiet. Ked sa tomu nerozumiete tak potom ste STALE otrokom
>pocitaca, lebo je OS (napr. windows) si s vami bude robit co len chce.
>A preco ? Lebo ako ste sam povedal, neviete ako ten demon pracuje.
>Poznate len jeho vysledok. Co spravite ked to z nicoho nic prestane
>fungovat ? A vy nemate ani sajnu preco ?
>To az potom zbadate kto je ci otrok :-)

Mal som na mysli fungujuci demon, teda taky, ktory neprestava fungovat len
tak z nicoho nic a ku ktoremu je samozrejme, podrobna uzivatelska
dokumentacia.
Vezmite si napr. inetd. Mozno mam len stastie, ale tento demon mi nikdy
nespadol sam od seba a vzdy viem, co robi. A nemusim sa starat o to, ako to
robi.
To je ako ked mate zamestnanca, ktoremu zadate ulohu a on ju uspesne splni.
Starate sa Vy o to, akym sposobom ju splnil ? Asi nie, lebo keby ste to
robili, tak by ste toho zamestnanca nepotrebovali. Lenze potom by ste boli
zavaleny pracou.
Tusim som sa zakecal. Skratka, rad pracujem s fungujucimi demonmi. Bez nich
je pocitac len zbytocnou kopou zeleza, polovodicov a plastov.

jh