Problem s podsietou - vyriesene

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Květen 23 15:43:12 CEST 2000

> Mal som na mysli fungujuci demon, teda taky, ktory neprestava fungovat len
> tak z nicoho nic a ku ktoremu je samozrejme, podrobna uzivatelska
> dokumentacia.
> Vezmite si napr. inetd. Mozno mam len stastie, ale tento demon mi nikdy
> nespadol sam od seba a vzdy viem, co robi. A nemusim sa starat o to, ako to
> robi.

To nebolo stastne prirovnanie.
Inetd ma pevny konfigurak a robi len to co ma nastavene.
Lenze mi sa bavime o demonoch, ktory nie su staticky, ale prisposobuju sa
poziadavkam. Takze napr. Vam iny comp preroutuje siet. Moze Vam ine inetd
rebootovat stroj ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }