execute-only (Was: Re: Clanek o Linuxu na Neviditelnem psu)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Květen 23 16:23:23 CEST 2000

On 23/05/2000, uhlar na fantomas.sk wrote:

> 4. linux MA program na kontrolu integrity binarnych suborov. binarne
> programy je mozne prepisovat aj pod inymi systemami. (Sice novell ma
> vraj atribut execute-only)

To prece na Linuxu jde take. Binarky nemusi mit narozdil od skriptu
pravo na cteni a presto jdou spustit. Prava 001 umozni vsem uzivatelum
program spoustet a preste se nikdo (vyjma roota) nepodiva, co v nem je.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi