4x paraelni port

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Úterý Květen 23 18:20:35 CEST 2000

On 23 May 2000, at 17:30, Marek Smejda wrote:

> Dobry den preji,
> potreboval bych na RH 6.1 kartu se 4 par.portama.Nevite nekdo jeskli neco
> takoveho pod linux existuje a za kolik by to bylo?
> 							S pozdravem Marek Smejda
>

> --
Ja jsem potreboval podobny problem vyresit, ale jenom mit 2x
paralel kartu v PC.Shanel jsem starsi io radice-8bit ISA karta, na
kterych byl 1xparalel(nekdy 2x),2xseria,nekdy i game port.Jenze
pokud vim , tak pro kazdou kartu musite mit IRQ, a take jestlize by
jste to delal mou metodou , tak muzete dat jenom 3xparalel -ohledne
io(378,278,3bc).Jestli to potrebujete na tiskarny, tak nektere maji i
serial vstup a to vym , ze existuje multiport karta pro serial
port=>1xIRQ--32ser . portu.
Zdravim.