divne hlasky (disk)

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Úterý Květen 23 20:45:27 CEST 2000

primountujte si ten druhy disk nekam a pak zkopirujte cely root krome
/proc a /dev na ten cilvy disk, prohodte disky, nabootujte z diskety a
udelejte lilo, popr. lilo udelejte na

copy -ar z_disku na_disk

tot vse, delal jsem to hodne a chodi to bez probemu. (jeste je lepsi
pridat -v na vypis, co se kopiruje)..

t.