OT: Zobrazenie dialogu pred prihlasenim.

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Květen 23 20:53:15 CEST 2000

Peter Osicka <osicka na pobox.sk> wrote:
 : Zdravim, a vopred sa ospravedlnujem za OT.
 : Potreboval by som uzivatelovi zobrazit este
 : pred prihlasenim dialog s nejakou spravou

to je predsa trivialne, echo "sprava" >/etc/issue

 : Viem ze sa to da vo Win NT urobit zapisom do
 : registrov. Ale da sa to aj v 95, nejaky napad?

format c: (nie nevyhnutne nutne ale ten nadherny pocit)
vlozit instalacne cdcko linuxu
bootnut
nainstalovat
po nainstalovani pouzit vyssieuvedeny prikaz

 : Dakujem, a este raz prepacte OT.

neprepacime

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |