hesla (was Re: reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 24 01:09:31 CEST 2000

On 23/05/2000, Martin Kavalec wrote:

> Neda mi to neocitovat jeden pekne formulovany odstavecek na toto
> tema:
>
>     "The more sophisticated fingerprint verification systems
>     also perform a three-dimensional analysis of the
>     fingerprint including infrared mechanisms for ensuring
>     that a pulse is present. This means that an intruder
>     can't gain entry by presenting a mold of an authorized
>     user's finger or, worse still, an authorized finger
>     that's no longer attached to its owner (a particularly
>     grisly type of hacking!)."
>     - Computer Security Basics (O'Reilly & Associates, 1991)

> [...]

Uz vidim intrudera budoucnosti, jak ohriva odsekane prsty v mikrovlnce a
pumpuje do nich praseci krev pumpickou :)

Doufam, ze slabsi povahy neomdlevaji pred monitorem :)

> (10 trestnych bodu za offtopic)

Ja radeji 20, byl jsem nechutnejsi :)
Za trest odpovim na par zacatecnickych dotazu (pokud me nekdo
nepredbehne, jako vzdy :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi