Linux on MAC

masik+ccl na pc203b.fzu.cz masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Středa Květen 24 03:31:41 CEST 2000

pavel.satny na mie.alcatel.cz (Pavel Satny) writes:

> Dobre rano vsem,
>
> mam jeden dotaz. Mam tu k dispozici Macintosh PowerBook 190
> a chtel bych na tom rozjet linux ( v podstate mi je jedno jaka
> je to distribuce, ale dal bych prednost redhatu).
>
> Nezabyval jste se tim nahodou nekdo? Eventuelne, mohl byste
> mi poskytnout instalacni CDecko?
>
> Notebook nema CDROM, ale ma PCMCIA slot a disketovku,
> takze predpokladam ze po siti by instalace mela fungovat.

Ja jsem na instaloval debian na powerbook pres yaboot z disku
MacOS, zbytek instalace pres sit. Podivejte se na
http://www.linuxppc.org/ - mimo uz zminene SuSE existuji dalsi
distribuce, na Redhatu je zalozeny Yellowdog Linux.

        Jirka