Zlobi mne dhcp-dns

radek_hnilica na linuxfan.com radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Květen 23 13:00:06 CEST 2000

     Dobry den,

na serveru jsem nainstaloval a nakonfiguroval dns (bind 8.2.2) a dhcp.
Posleze jsem doinstaloval dhcp-dns a jal se jej zprovoznovat.  Vypsem
domeny pomoci nslookup jsem zjistil, ze se mi aktualizuji (pridavaji)
zanamy do reverzni domeny, ale do domeny se mi nic neprida.

V logu se mi objevi zaznam
named[9316]: error processing update packet (NXDOMAIN) id 41725 from
[10.0.0.220].1035

Nevite v cem by mohl byt problem a jak se dostanu k tomu odmitnutemu paketu.

Radek Hnilica <radek_hnilica na linuxfan.com>
Please use pure ASCII code only.

Vyplacani odevsad   sletli se komari   ke mne (Issa)

Net-Tamer V 1.11.2X - Test Drive