Preklady HOWTO

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Středa Květen 24 09:26:07 CEST 2000

Dobry den,

predem se omlouvam vsem, kdo dostanou tento dopis dvakrat.

Chtel jsem se zeptat, zda nekdo eviduje, kdo preklada jake
HOWTO. Nikde jsem totiz zadny takovy seznam nenasel (tedy na
ftp.penguin.cz/pub/HOWTO jsou jednak nejaka ceska HOWTO, ale mam dojem
ze tech prelozenych HOWTO bylo vice.

Pokud nic takoveho neexistuje zakladam evidenci na
www.penguin.cz/preklady-cs

Vladimir Michl
*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *