Problem s podsietou - vyriesene

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Květen 24 10:36:59 CEST 2000

> Ani jedno  by nemalo byt mozne, (spravne  napisany inetd  asi nerebootne
> stroj len tak pre nic za nic, vsakze :-) a ked Vam niekto posle falosne RIP
> info a Vas stroj ich ho pouzivat, je to zasa len chyba medzi stolickou a
> klavesnicou, ze ste si nijako nezabezpecili (heslom napr.) prenos RIP
> informacii.

Toto ma zaujima. kde sa nastavuje v protokole RIP nejaka autorizacia ?
Presiel som uz niekolko routrov ale nikde som to nevidel(asi som slepy).

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }