lze zjistit teplotu procesoru?

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Středa Květen 24 12:12:09 CEST 2000

lm_sensors - ano, nicmene nevim jak uzitecne/presne to je

To co mi hlasi BIOS, Winbond Hardware Doctor ve win9x, v NT4.0 a lm_sensors
se kazde od sebe HODNE lisi, takze jde na tom sice pozorovat ze to docela roste
kdyz kompilujete jadro (v linuxu) nebo hrajete Qake se soft. renderingem (win
9x/NT) a pak to eventuelne vytuhne, kdyz to mate hodne pretaktovane, ale rict
jestli je to 40/60/80 stupnu se moc neda.

Samo lm-sensors je konfigurovatelne tak, ze si tam muzete dat konstantu/offset
aby ta teplota byla spravna, ale jak ji zjistit to je otazka.

Jina teplota je uvnitr procesoru, jina na povrchu a jina v miste kde je to
cidlo. Jedine meritko podle me je tuhne/netuhne pri maximalni zatezi.

Frantisek Dufka