Klavesnice - nejde enter a backspace

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Květen 24 13:08:51 CEST 2000

Dobry den,

mam takovy problem, po experimentech s SVGATextMode mi na druhe konzoli
(Alt-F2) podivne zasekla  klavesnice - tj. vsechny pismena jsou psat,
ale kdyz chci Enter nebo Backspace, pise to jen  ^M a  ^?.
Zkousel jsem

echo -e \\033c > /dev/tty2

ale to jenom zpusobi to, ze se obrazovka smaze a v rohu blika jen
kurzor. Kdyz killnu mingetty pro patricnou konzoli, nabehne logovaci
obrazovka, ale problem zustava.

U se mi to jednou stalo, ale nez jsem to stacil vyresit, UPSka restartla
server, a bylo po problemu. V Keyboard-Console HOWTO jsem se uz vic
nedocetl - mozna jsem ale neco prehledl. Poradte, at to nemusim hloupe
rebootnout...

Diky vsem.

Ales Rygl
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993