Java applet + Apache

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 24 13:58:30 CEST 2000

On 24/05/2000, Přikryl Jiří wrote:

> Je to tag APPLET a takto to zacina:
> <applet archive=navbar.jar ...
> Toto mi pokud kliknu ve Windows na tento soubor funguje. Pouze z Linux www
> serveru Apache to nahlasi "class navbar not found".

Tipnul bych si na problem s malymi/velkymi pismeny. Zkuste se mrknout,
jestli to nahodou na tom Linuxu neni soubor ulozeni treba velkymi
pismeny, pripadne s prvnim velkym. Nekteri FTP klienti (ws-ftp) maji
volbu, ktera zajistuje pri uploadu konverzi jmen na mala pismena, coz
celkem elegantne resi tuhle situaci.

<IGNORE>
Tak to by byl dalsi :)
</IGNORE>

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi