Java applet + Apache

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Středa Květen 24 14:01:03 CEST 2000

doporucuji se podivat na nasledujci stranku
http://java.sun.com/products/jdk/1.1/docs/guide/misc/applet.html.

vse funguje nasledovne.
- prohlizec narazi na tag applet.
- z codebase a code (pripadne archive) vytvori uplne url a stahne potrebne
tridy ci archivy ze serveru
- pote applet spusti

takze doporucuji nasledujici (uz si presne nepamatuji, ale myslim, ze se moc
nepletu):
-do codebase napsat url adresare, kde se nachazeji vase JARy. je to url z
venku ne uvnitr systemu.
-do archive vyplnit seznam vsech JARu, ktere jsou potreba pro beh appletu
-do code napiste jmeno tridy, kterou chcete spustit (zkuste s .class i bez)

pokud nepouzijete zadne JARy pak root pro vas adresarovy strom trid musi byt
v codebase.

hodne stesti

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)