USB modem

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Květen 24 15:39:58 CEST 2000

Ahoj!

> pred zakoupenim noveho modemu bych se chtel dotazat, v jakem stavu je v
> soucasnosti podpora USB na Linuxu (az dosud jsem ji nepotreboval, tak o
> ni temer nic nevim) a zdali nekdo zkousel pod Linuxem USB modemy.
> Dospelo to jiz do stadia prakticke pouzitelnosti ?

usb modemy +- chodi, a to i ve 2.2.X (viz suse6.4). Ted hackuju aby
spravne chodil dialin.
								Pavel
PS: USB modem je moje jediny pojitko se svetem zdomova, tedy
nepocitam-li winmodem, ze ktereho dostanu akorat 300bps. Tento dotaz
uz v konferenci parkrat byl, a priste uz na nej odpovidat nebudu.
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+