RIP a zamaskovana sit

Peter Popovec popovec na zub.fei.tuke.sk
Středa Květen 24 16:05:24 CEST 2000

In article <392AE969.AD8FF9A4 na sh.cvut.cz>,
	Martin Dostal <m.dostal na sh.cvut.cz> writes:
> routerech bezi RIP (na RH deamonek routed). Problem je v tom, ze routed
> mi na to firewallu propaguje taky ty dve zamaskovane podsite, takze je
> normalne mozne se dopinkat na ty zamaskovane pocitace, coz me znacne
> vadi (samozrejme pouze z nasi lokalni site az tam, kde ma dosah RIP).
> Lze nejak nakonfigurovat routed tak, aby tyto podsite nepropagoval pre
> RIP dale ?? Nikde jsem to nemohl najit.

routed nie  pouzite gated, tam to ide: priklad z gated.conf

export proto rip interface eth1 {
                proto rip {
                xxx.xxx.xxx.xxx mask 255.255.255.0 restrict;
		all ;
                } ;
                proto direct {
                all ;
                } ;

xxx.xxx.xxx.xxx nahradte  cislom siete ktoru nesmie  gated propagovat.
(pripadne  aj pre  direct .. obdone)

> Chapu, ze ty pakety se daji likvidovat pomoci fitrovacich pravidel, ale
> RIP je dale bude propagovat.... to nechci.
>
> 	M.D.

			Peter Popovec