HDD a chipset? (long)

Petr ©obáň Petr.Soban na ova..inecnet.cz
Středa Květen 24 23:28:49 CEST 2000

Dne St, 24 kvě 2000 Jirka napsal(a):
>archivu jsem to nenasel.
>Mam nasledujici problem..Vsechny diskove operace jsou udesne pomale.
>Navic vytezuji pocitac tak ze se neda ani psat v konsoli. to uz je na
>povazenou viddte.? (Mam C-450,64MB)
>napriklad instalace RH 6.1 z CD mi trvala asi 3.5 hod, kopirovani 1.2 Gb
>dat trvalo skoro 70 minut. Totez i pri kopirovani na ftp server ktery
>provozuju. I kdyz se kopiruje relativne pomalu pocitac je prakticky k
>nepotrebe.
>Myslim ze jako popis by to asi stacilo a ted k podminnkam at mi muzete
>nekdo pomoct.

*****BLABLA skraceno

Predne skontrolovat na discich propojky, M-S
skontrolovat kabel,  neni na discich zapnuto ATA66 a radic umi pouze ATA33,
vypnout dma pro disky, nastavit na pevno nejaky pio mod 2-3. (v BIOSU).

Pokud nic nepomuze vyskouset jinde zda funguje pokud ne reklamovat.

Petr ©obáň
e-mail: Petr.Soban na ova.inecnet.cz
        soban na centrum.cz

Daląí informace o konferenci Linux