Jsem zoufaly, neidentifikovatelna chyba v programu v C

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Květen 25 09:47:03 CEST 2000

On Thu, 25 May 2000, Luboš Mikulec wrote:

> Hi All !
>
> Nasledujici program ma za ulohu poslat pomoci UDP protokolu na urcity port
> nekolik desitek byte a pockat 3 sekundy na odpoved.
>
> Problem je v tom, ze staci prehodit poradi v deklaraci promennych a pak
> nefunguje korektne, napr. neprobehne BIND(), nebo SENDTO(),
> nebo v RECFROM naplni strukturu RECV nesmyslnimu udajmi. Pokud to zkompiluji
> jaku dynamicku knihovnu k PHP, sice pracuje, ale v Apache
> logu hlasi Segmentation fault. Program je defacto dle prikladu v LIBC, zadne
> ukazatele, nic nealokuji, ale i tak neco prepisuje.

> [...]

Dobry den,

zkuste dat '&' k message a reply do fci sendto a recvfrom. Stydim se za
to, ale ja nikdy nepochopim jak je to spravne. Nicmene mne podobna vec
funguje s ampersandem a jinde zase bez! :-)

Zdravi Jaroslav Honsa.