Problemy v RH6.2CZ - boot disketa

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Květen 25 09:55:16 CEST 2000

Preji pekny den

Tusim v cem je problem.

Neprovadel jste upgrade ze starsi verze na novejsi a nebootujete jeste tim
puvodnim zavadecem ? Pokud ano, vlozte boot disketu, zapnete PC, opravte
/etc/lilo.conf a vytvorte si novy zavadec.

Ja mam podobny dotaz.

Mam pocitac s NT4.0 a RH6.2, a boot RH delam pomoci NTLoaderu, ktery ukazuje
na "bootsect.lnx" na disku C:\ a ktery jsem si vyse uvedenym postupem
vytvoril.

Jsem ale osel a pri praci v NT jsem si omylem tento soubor smazal. (Kos mam
vypnuty :-(). No a bootovaci disketu pro RH6.2 (jadro 2.2.14) uz nemam.
Zkusil jsem bootovat z diskety pro RH6.1 (jadro 2.2.12) a ta Linux jaksi
rozjede, ale nespusti si prislusne moduly (ty pro jadro 2.2.14 ji nevoni) a
ted mi to dela totez co kolegovi v puvodnim dotazu.

Vytvoril jsem si novy "/bootsect.lnx" pomoci "dd if=/..." a ted bych ho
potreboval zkopirovat na disketu nebo hda1 a nemuzu ani jedno z toho
primountovat.

Vi nekdo jak z toho ven ?

Da se z original CD RH6.2 udelat dodatecne boot disketa ?

Dik za pomoc

--
Kolbis

"Karel Ondráček" <karel.ondracek na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:000d01bfc5b7$5a8adc00$da006fd4 na ufo...