PHP3

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 25 12:34:46 CEST 2000

Prominte ze obtezuji, ale potreboval bych zkompilovany interpret jazyka
php3. Ne jako modul do apache, ale jako spustitelny program, abych mohl
spoustet php3 skripty. Jde mi o to, aby to melo podporu pro Postgree SQL,
IMAP a LDAP. Ten LDAP bych mozna ozelel, ale ty prvni dve veci tam
potrebuji.
Bez IMAPu jsem si to zkompiloval sam, ale dostat ho tam se mi nedari. Pokud
to tedy nekdo mate a jste ochotni mi to poslat, tak e-mail je
petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
System je nainstalovany z CD RedHat Linux 6.1 CZ od Computerpressu.

Diky predem.

Petr Polacek
Spravce IS FU Hustopece

Petr Polacek