Samba 2.0.7 , win 2000 server a prihlaseni k domene

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Čtvrtek Květen 25 13:30:31 CEST 2000

Dobry den.
Mam tu linux se sambou na ktery se prihlasuji klienti z Win 95 a NT 4.
Dotedka to bylo bez problemu, ovsem nyni musim pridat jeden pocitac s Win
2000 server a nejak se mi to nedari. Pri pokusu o pridani na me win
zakrici, ze cislo procedury je mimo rozsah.
Podarilo se nekomu tuto vec zprovoznit? Postupoval jsem podle faq pro NT
4, pro 2000 jsem na sambe nic nenasel (jejich web ostatne tedka taky moc
nefunguje). Nevite alespon o nejake dokumentaci k tomuto?

--
Michal Kaspar

VSE Praha