wu ftpd

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Čtvrtek Květen 25 14:26:52 CEST 2000

10 minut .....

tak dlouho mi presne trvalo, nez jsem zprovoznil ten ftp server zhruba tak,
jak si to predstavuji - tedy az potom, co
jste mi poslal Vas navod. Jinak se tady stim patlam uz asi dve hodiny.
Da se rici, ze jsem jeste porad takovy linux. zacatecnik, takze se v
konferenci spise ptam, nez odpovidam, ale
kdyz uz odpovidam, tak se snazim poskytnou vzorovou konfiguraci nebo neco
vic, nez je odkaz na man. pages,
protoze jak jste jiz rekl, tak ne vzdy to z nich clovek pochopi a proc by
se stim nekdo mel trapit, kdyz jsem se trapil
uz ja.

Takze Vam moc dekuji a preji pekny den ( ja uz ho mam, protoze ten ftp
server me docela tlacil :-))))

S pozdravem Roman Mosnicka

                    "Jarda Vana"
                    <Jaroslav.Vana na hades        To:     linux na linux.cz
                    .cz>                        cc:
                    Sent by:                    Subject:     Re: wu ftpd
                    cz-comp-linux na ern.ki
                    t.vslib.cz

                    25.05.2000 13:01
                    Please respond to
                    linux

<RMosnicka na perseus.cz> pí?e

> muzete mi nekdo poradit jak zajistit aby uzivatel, ktery se prihlasi
pres
> ftp, mel jako korenovy adresar jeho
> home. Jako ftp server pouzivam wuftpd.

nacpi mu tam neco jako etc,bin, pak ls atd.
podivej se jak to udelal wu-ftpd a adresari "../ftp"
pak skoukni /etc/passwd jak ma nastavenej home adresar
a v ftpaccess ho nacpi do guestgroup, nezapomen tam na prava
no a melo by ti to fungovat.

Ono odkazat na manovy stranky je velice jednoduche, ale ne vzdy tam
najdes reseni, a ja to prolez cely, ale stejne sem to nastavil
nejosvedcenejsi
metodou "pokus-omyl"

Jarda