wu ftpd

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Čtvrtek Květen 25 14:50:03 CEST 2000

do /etc/ftpaccess docpat radku
guestgroup users (napriklad)

a v /etc/ u uzivatelu udelat
uzivate:x:uid:gid:full_name:/home/./uzivatel:/dev/null

a v /home udelat adresar bin, kam se nakopiruje STATICKY slinkovane ls.
tot vse.
po nalogovani se user dostane do sveho home, a max do /home, niz ne.
pokud byste chtel udelat, aby mel chroot do jeho home, pak v jeho home
musi byt bin a ls
to /home/./uzivatel znamena, ze chroot e bude delat na /home a cd na
uzivatel.

t.