Samba: "logon path" ignored by Win9x

Radek Svoboda svoboda na neovision.cz
Čtvrtek Květen 25 14:55:04 CEST 2000

Ahoj,

  zkusil jsem v sambe 2.0.6 rozchodit logovani do domeny a roaming
profily. V NT 4.0 to funguje jak ma, ale Windows 95 nebo 98 mi ukladaji
vsechna mozna nastaveni primo do meho home, nikoli az do podadresare
profile, jak mam uvedeno v smb.conf. To mi vsak silne nevyhovuje. Jak
donutit (sambu nebo Wokna), aby delaly, co maji?

  BTW, myslel jsem si, ze po zprovozneni samby jako domain masteru
nebude dovoleno klientum, kteri se neloguji do domeny pristup na shares.
Bohuzel, mohou pristupovat i nadale. Neda se to nejak zamezit?

		Diky moc

                                    Radek Svoboda
                                    Neovision s.r.o., Prague
                                    svoboda na neovision.cz