Jsem zoufaly, neidentifikovatelna chyba v programu v C - vyreseno

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Květen 25 20:26:53 CEST 2000

> Předmět zprávy: Jsem zoufaly, neidentifikovatelna chyba v programu v C -
> vyreseno
>

> ->    bzero((char *)&sin_server,sizeof(sin_server));
> ->    bzero((char *)&sin_client,sizeof(sin_client));
> ->    sock = socket(AF_INET,SOCK_DGRAM,0);

A z toho co tu probehlo vyplyva jedno lidi naucte se inicializovat promene na
default stavy, bloky pameti po alokaci setujte na nejakou default hodnotu
vetsinou 0x00. Netusite co si tim usetrite vlasu. Navic pokud omylem sahnete do
takto predpripraveneho adresniho prostoru tak se chyba z vetsi pravdepodobnosti
drive nez kdyz nactete nejaky nahodny balast. Tot moje vice nez 10 leta praxe v
programovani v C.  :-)))). Ale na to asi kazdy musi prijit sam.

                                                                            Bye
Sam