Apache + PHP nefunkcni

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Květen 26 08:39:09 CEST 2000

Zkuste RPMka z RedHatu 6.2 CZ. Ta jsou již nachystána tak, že instalace
PHP automaticky v již instalovaném Apache odkomentuje co je třeba.
Stejně tak následná instalace modulů PHP pro přístup k databázím opět
udělá co je třeba automaticky.

Slávek.