PHP a Handling file uploads - fukce POST method uploads

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Květen 26 09:11:16 CEST 2000

do te stranky, na "kterou posilate" si dejte vypsat hodnoty
$userfile $userfile_name $userfile_size ...

pokud tam budou nejake hodnoty, mate soubor nahrany (povetsinou se nahrava
do /tmp/ ....

potom adresar, kam budete chtit ty soubory prenaset po uploadu MUSI mit
nastavena prava pro zapis pro toho uzivatele, ve kterem bezi httpd (takze
treba nobody)..

t.