WaveLan TURBO11 prob.

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Květen 26 09:17:27 CEST 2000

Dne Pá, 26 kvě 2000 jste napsal(a):
> On Fri, 26 May 2000, Dusan Sys wrote:

Nemusi ruzne firmwary chodi spolu, jen nemusi chodit firmware s
driverem. Prelom byl nekde okolo ctyrky. Ale to neni jeho problem
protoze pak by mu nechodilo nic. Ale jemu vsechno jde, jen
pomalu. Chce se to podivat pres iwconfig na silu signalu, ruseni
ztratu dat atd. Na verzi PCMCIA take moc nezalezi novejsi verze
nemaji z hlediska ovladacu pro Wavelan (od Lucentu) celkem nic
noveho. Zmena firmware tento problem nevyresi, pokud neni spojena
jeste s nicim. Osobne jsem vyzkousel spojeni nekolika pocitacu s ruznym
firmware od 2.x az po 6.04 ovladace verze 2, 4, 6, PCMCIA taky ruzneho
stari a chodi to normalne.
Dan