XFree86 a S3 Trio3D?

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pátek Květen 26 09:22:55 CEST 2000

Marian Belicka <belicka na ns.basl.sk> wrote:
 : Ahoj vsetci,
 : mam nasledujuci problem. V praci som zmenil pocitac zo
 : stareho HP na menej stary IBM Personal Computer 300GL.
 : Ma graficky cip S3 Trio3D priamo na doske a nad nim
 : tipujem svoju graficku pamet. Teda predpokladam ze pamet
 : nezdiela na RAM. Po nainstalovani RedHat 6.2 CZ sa mi
 : nepodarilo korektne nastavit X server - konkretne grafiku
 : napriek tomu, ze priamo v ponuke je aj tento graficky cip.
 : Neriesil niekto tento problem a ak ano k akym zaverom dosiel?
 : Este podotykam, ze monitor HP 2817A 17" som nemenil, teda
 : by malo ist to iste nastavenie frekvencii ako na starej S3 Virge!?
 : Za vsetky podnety vopred dakujem.

aky mas Xserver? mne tato ista karta fungovala s 3.3.4, ale s 3.3.5 alebo
3.3.6 nie (vid archiv konferencie)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |