PHP a Handling file uploads - fukce POST method uploads

Vladimír Beneš Vladimir.Benes na pvt.cz
Pátek Květen 26 11:20:37 CEST 2000

Dobrý den,

-----Původní zpráva-----
Od: xmail listy <ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz>
Komu: 'linux na linux.cz' <linux na linux.cz>
Datum: 26. května 2000 11:12
Předmět: RE: Re[2]: PHP a Handling file uploads - fukce POST method uploads

>Jak jsem psal vyse - na posilani souboru serveru (puvodne urceno na web
stranky) se pouziva metoda PUT a ne POST.

    mícháte hrušky s jabkama. PUT je součástí protokolu FTP, původní dotaz
byl na zasílání souboru přes html formulář. Zde jsou obecně dvě různé
metody: GET a POST.

    Metoda GET vyvolá stránku jako
www.neco.xxx/stranka?parametr1=necox&parametr2=necoy kdežto POST parametry
předá skrytě. Je tedy jasné, že soubor lze pomocí HTML předat jen přes POST,
protože v "necox" se těžko budou předávat mnohakilobajtová binární data.

        S pozdravem V. Beneš