PHP a Handling file uploads - fukce POST method uploads

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Květen 26 11:30:11 CEST 2000

Vladimír Beneš wrote:

> Dobrý den,

Obavam se ze nikdo hrusky s jablky nemicha.

RFC 2068 says:

   The PUT method requests that the enclosed entity be stored under
the
   supplied Request-URI. If the Request-URI refers to an already

   The POST method is used to request that the destination server
accept
   the entity enclosed in the request as a new subordinate of the

Pouze chci podotknout, ze existuje PUT i POST, o vhodnosti pro pouziti
nediskutuji. PUT je (viz RFC) urcena pro vytvareni objektu, POST pro
zasilani dat skriptum.

http://hotline.pvtnet.cz/dokumentace/rfc/rfc2068.html

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708