Linux a mobily

"radek_sedmak" na eurotel.cz "radek_sedmak" na eurotel.cz
Pátek Květen 26 14:25:04 CEST 2000

> Caute
>
> Chcem sa opytat na skusenosti s pripojenim telefonov :
> Nokia 6150, Siemens S25 a Panasonic GD90 k pocitacu.
> No a keby ta skusenost bola priam aj pod Linuxom, tak by to bolo super.
>
> P.S. O Gnokii viem, ale nie je tam pisane o podpore 6150 ....
> Caute
>
>     Robo

Ahoj,

     NOKIA6150 bude urcite fungovat. Sam jsem to zkousel jenom na N3110 a N5110
(na vic mi nezbyl cas), ale na nejakem komatibility listu jsem to videl. Data
funguji super. Se svym notebookem ( 486/SX25) se pripojuju do site via mobil a
jede to jak z praku. Na to ze NCDS potrebuje ke svemu behu minimalne P150 to je
docela rozdil.

     Bye Sam