hesla (was Re: reakce na amatersky clanek o bezpecnosti Linuxu)

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Pátek Květen 26 11:49:21 CEST 2000

No flame, please!
### Karel Zak napsal dne 25 May 00, v 10:58 :
>  Udelame pokus. Urizneme vam obe ruce a budeme pozorovat trapi-li
> vas zrovna a predevsim to, ze se nemuzete dostat do systemu....

Az prijdu o obe ruce, bude mne trapit docela urcite,
ze se nemuzu dostat ani ke svym dokonale zabezpecenym
datum, sw atd., abych z nich vydoloval nejake penize,
ktere v te dobe budu rozhodne k zivotu potrebovat.
Radeji budu resit vsechny potencialni problemy
predem, nez se potom stehovat na chodnik.

>  Pokud vas opravdu nejvice bude trapit to zalogovani, tak prosim co
> nejdrive vyhledejte psychologa uz ted...

no comment

>       Karel
>
> PS. za trest (za OT) odpovim na jeden zacatecnicky dotaz....

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail