samba a rychlost

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Pátek Květen 26 17:20:58 CEST 2000

"Jaroslav Jirasek" <jarda na egerius.cz> wrote in message
news:00df01bfc6e7$8683e8c0$0202a8c0 na cheb.egerius.cz...
> Ja se dostal na 8MB/s.

Hernajs, vy jste mi ale vyrecny :-))). Hlavne ze odcitujete cely predchozi
mail...

Ale k tematu:
Je to OT, ale pamatuji se jeste cca pred 3 roky jsem rozchazel RH 4.1 na IBM
PS/2 masinach na Tokenringu a pozdeji jeste i nejake noname s TR kartami
(jedine, co tehdy chodilo bylo zalozene na IBM Tropic chipsetu) a vim, ze po
pretaktovani ISA sbernice jsem se dostal spojenim ftp/wu-ftpd i na 1 MByte/s
(rychlost jako hrom).
Pak ovsem prisly Olicom PCI karty a s nimi i ovladac a o bylo jine kafe. No
a pak jsme prestaveli sit na 100 Mbit Eth. a bylo po ptakach...

M.