Prazsky letni cas

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Pátek Květen 26 19:21:11 CEST 2000

> Ja myslim, ze by to melo fungovat. Neni nad to to zkusit.

Zkusil jsem a bohuzel nic.

Nasel jsem soubor Prague primo ve zdrojacich k LRP (je mimochodem stejny jako
v RedHatu 6.2). Protoze ve zdrojacich byl v adresari /usr/lib/Europe, dal jsem
ho do stejneho adresare a do /etc/timezone napsal Europe/Prague.

Kdyz to nefungovalo, tak jsem ho zkusil dat jeste do
/usr/share/zoneinfo/Europe/Prague a /usr/lib/zoneinfo/Europe/Prague. Vysledek
porad stejny.

Pri bootu se krasne vypise ze pouzivam cas Europe/Prague (bere se ten udaj z
timezone) a cas je o dve hodiny posunuty zpet.

Pokud totez provedu na pocitaci s RH (rdate -p 172.29.36.1) je cas v poradku,
takze v serveru chyba urcite neni.

Nevi nekdo jak dal?

Za kazdou radu predem dekuji

--