preklad apache + mod_ssl + php4

Tomas Hornicek dumber na dumber.sk
Pátek Květen 26 21:20:09 CEST 2000

On Fri, May 26, 2000 at 08:18:00AM +0002, Martin Horak wrote:
> Preji pekny den.
> Prosim Vas, nezkousel jste nekdo prelozit vyse uvedenou kombinaci
> (mod_ssl a php4 jako DSO)? Ja s tim mam problemy - Apache pri
> spusteni varuje, ze php4 byl prelozen s normalnim (plain) API, ale
> server ma EAPI (zpusobene mod_ssl) a ze mam php4 prelozit s -DEAPI.
> No jo, ale jak???

jednoduse do apxs doplnite ten parametr -DEAPI ...jenze ted vam presne nevim rict kde...ale melo to neco s FLAGS a to tam bylo jen jednou, takze to urcite najdete...pokud vam to staci az v pondeli tak vam to muzu rict presne

> Dalsi skutecnosti: Apache s mod_ssl bezi. Apache s php4 hlasi
> zminene varovani, ale bezi. Apache s obema moduly nebezi (spusti
> jeden proces httpd, ktery zahy odumre)

No tohle mi taky delalo, ale s php3.0.16 php4 mi bezi uplne v pohode

						Dumber
--
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami, kazdy si snazi uchytit co najviac z toho co po nej zostalo

  __
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		bhornicek na globtel.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na dumber.sk
  http://www.dumber.sk
  tel/fax: 00 421 905 199 240