zamrzne bootovani

Miloš Prchlík happz na volny.cz
Pátek Květen 26 22:13:11 CEST 2000

> Ahoj,
>  nainstaloval jsem si Linux a protoze tez uzivam Windows 2000, vyuzil
>  jsem jejich bootovaci menu a pridal do nej bootsect.lnx . Bohuzel po
>  vyberu Linuxu mi naskoci na obrazovce pouze: LI_   a pocitac zamrzne.
>  Linux sice spustim, ale pouze z diskety a pride mi trochu nefer vuci
>  Linuxu, abych ho spoustel ze "startovacky".
>      Predem dik za pomoc
>          KUBAS

Dobry vecer.

Jenom by me zajimalo, jake jadro to mate, jakym kompilerem a jakou verzi
binutils jste ho kompiloval. Ono totiz na tom celkem zalezi, protoze (a to
je mi zatim zahadou :) jinak se stava, ze jadro vubec nenabehne. Zasekne se
pri bootu a konec. Vetsinou pomuze upgrade binutis. Zkuste ty verze porovnat
se souborem (ted se moc omlouvam, ale za nic si nevzpomenu, jak se jmenuje.
prominte), kde je uvedeno, jake verze jsou potreba. Ale jestli pouzivate
puvodni jadro, tak pak opravdu nevim...

Milos Prchlik