Linux a mobily

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na linux.cz
Pátek Květen 26 22:18:20 CEST 2000

   From: "radek_sedmak"@eurotel.cz
   Date: Fri, 26 May 2000 14:25:04 +0200

Zdravím,

   >      NOKIA6150 bude urcite fungovat. Sam jsem to zkousel jenom na
   > N3110 a N5110 (na vic mi nezbyl cas), ale na nejakem komatibility
   > listu jsem to videl. Data funguji super. Se svym notebookem (
   > 486/SX25) se pripojuju do site via mobil a jede to jak z praku. Na to
   > ze NCDS potrebuje ke svemu behu minimalne P150 to je docela rozdil.

:-)) Bereme to jako pochvalu. 6150 je uvnitř až na drobnosti naprosto
stejná jako 6110. Jedinou nevýhodou je, že 6150 umožňuje i vyšší rychlost
připojení než je 9.6 což pod Linuxem to zatím nejde. A myslím, že to nemá
ani smysl vyvíjet, počkejme na GPRS :-) Mimochodem - dnes, nebo možná zítra
bude releasnutá oficiální verze gnokii 0.3.2, chtěl bych tedy i touto
cestou podškovat kolegům z našich zemí, Janu Derfinákovi, Stano Medunovi a
Karlu Žákovi, za skvělou pomoc.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na linux.cz