WaveLan TURBO11 prob.

Pavel Cech cech na sol.cz
Sobota Květen 27 10:31:31 CEST 2000

v /etc/pcmcia/config.opts mam
module "wavelan2_cs" opts "port_type=3 transmit_rate=5 channel=1"

(na obou strojich)... stale to nechce fakcit...

iwconfig pise:
Link quality 0/92 Signal level: -102 dBm Moise level:-102 dBm
Rx invalid nwid:0 invalid crypt:0 invalid misc:0

Je divne, ze ifconfig dokaze zmenit kanal, ale kdyz chci zmenit treba
SIOCSIWRATE: Operation not supported