festovne tuhnouci linux

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Neděle Květen 28 17:33:48 CEST 2000

On Fri, May 26, 2000 at 02:00:43PM +0200, Pavel Urban wrote:

> Ja bych to videl na pamet...zkuste memtester
> http://www.qcc.sk.ca/~charlesc/software/memtester/

Nam temer stejnym zpusobem dodelava pocitac, na kterem jede momentalne
(snad uz posledni tyden) underground.cz. Zadny memtester nic neobjevil, v
logu je pokazde neco jineho (vetsinou teda spis nic), pocitac reaguje jen
na ICMP (nekdy ani to ne), popr. otevre TCP spojeni, ale dal nic ... Nekdy
to vydrzi treba 7 dni, jindy je to po 3 hodinach down. Je to v serverovne,
kde je docela dost hic a dopoledne tam sviti slunicko - ale nepodarilo se
nam prokazat souvislost s teplotou (casto to vydrzi bezet i pres hodne
"parny" vikend, a pak to lehne v utery v noci).

Chybu odhaduji na 80% RAM, na 10% CPU a zbylych 10% ostatni hardware.
Nekdo mi take radil, abych zkusil vymenit cache ...

(software skoro uplne vylucuji - s ruznymi verzemi 2.0.x-2.2.15 to pada
naprosto stejne a navic cim dal tim casteji ...).

bye

ZZ sakra jak se z toho ... !wq ... ZZ

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //