NFS a vymenna media

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Neděle Květen 28 19:36:48 CEST 2000

Slavek Banko  , axis <slavek.banko na axis.cz> wrote:
 : Mám Xkový terminál ke svému počítači. Protože terminál má vlastní
 : disketovou mechaniku, chtěl jsem ji svému počítači zpřístupnit, aby
 : uživatel (přesněji řečeno uživatelka) pracující na terminálu si mohla
 : "hrát vlastní diskotéku" - tedy nemusela s disketami běhat k mému stroji.

 : Použil jsem tedy autofs pro automatické připojování/odpojování diskety
 : na terminálu a NFS k jejímu zpřístupnění pro můj počítač. Když si
 : disketu z terminálu na svém počítači připojím, autofs zareaguje a
 : disketu automaticky připojí. Jenže, když disketu ze svého počítače
 : odpojím, tak NFS cosi drží v cache, čímž znemožňuje autofs její
 : odpojení (i ruční odpojení). Provedu-li exportfs -a nebo -r, pak se
 : cache uvolní a disketa se okamžitě odpojí.

 : Jak NFS sdělit, ať pro výměnná média cache nepoužívá? Nebo jak
 : připojování výměnných médií realizovat jinak?

supermount by nepomohol?

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |