festovne tuhnouci linux

Tomas Pluskal plusik na pohoda.cz
Neděle Květen 28 19:58:00 CEST 2000

no sice nepredpokladam, ze by to byl ten pripad, kdyz rikate ze to mate v
serverovne, ale nam se stavaly podobne veci a na vine byl hub !
icmp pakety vetsinou prosly, tcp spojeni se navazalo, ale komunikace nesla
(po navazani spojeni nastal vytuh). po vypnuti/zapnuti hubu vse ok (na
nejakou dobu).
no jo jen tak aby rec nestala :)

s pozdravem

Tomas Pluskal