zalohovani z Linuxu na pasku

Tomas Olah tomas.olah na alert.sk
Neděle Květen 28 18:11:09 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:

> [...]

s velkym uspechom vyuzivam DLT paskovu mechaniku TZ 88 / SCSI, az 40 GB
kompresovane /
- testoval som zalohovanie tar-om, dump-om
- velmi slusny soft je arkeia / http://www.arkeia.com /, maximalne mi to
vytiahlo 15 MB/s, v ramci personal licencie :
                              Interactive backup / restore
                              1 Backup server
                              2 Linux or Windows 95 client machines
                              Single-tape tape drive (SCSI)
                              NO time limit
- momentalne testujem Computer Associate ArcServeIT 6.62beta for Linux :
  klienti pre MacOS, Novell, Win9X, WinNT, Solaris, OSF/1, Linux

                            Tomas Olah at alert.sk